"دلم" بند کفش هایش را نبسته بود!
 
رویای زیبا
 
 

 

 

آنقدر برای دیدنت عجله کردم که هنوز،

 

 

"دلم"


بند کفش هایش را نبسته بود!

 

 

با همان حال، تمام دشت را دویدم تا به تو برسم؛

 

 

که مبادا پیش از من "ناز نگاهت" خریدار پیدا کند

 

 

آخر شنیدم که کسی میگفت:



شقایقها هم عاشق میشوند...!!!

 



نظرات شما عزیزان:

اونی که یهو فراموشش کردی
ساعت11:38---27 مرداد 1392
جملاتت هم قشنگه.سرشار از احساس اما واسه آدمای تنها مثل من اشک آوره

yegane
ساعت10:23---17 تير 1392
webe khobi dari be manam sar bezan

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به سراغ من اگر می آیید سخت و پیوسته بیایید نهراسید از اندیشه تنهایی من شیشه ای نازک نیست که ز هر لرزش اشکی ترکی بردارد صحنه خاطر تنهایی من قطعه سنگی شده از درد هزاران اندوه در هراس از پاییز
آخرین مطالب
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 917
بازدید ماه : 1720
بازدید کل : 116837
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1